Aplikace Spisová služba je určena k podpoře administrativních operací s dokumenty
různých druhů. Program umožňuje evidenci došlých a odeslaných poštovních zásilek -
dokumentů a sledování jejich osudu v procesu vyřízení jednotlivými útvary úřadu, ústavu,
školy nebo podniku.
Pro vývoj byly stanoveny tyto priority:
Evidence dokumentů a sledování jejich pohybu
v procesu vyřízení.
Celní statistika. Systém pro sběr statistických dat
od respondentů.
1.
Možnost jak centrálního, tak decentralizovaného systému pořizování dokumentů s možností několika řad čísel jednacích v rámci celého úřadu, ústavu nebo školy. Možnost ukládání dokumentů a práce s uloženými dokumenty.
2.
Třívrstevná architektura na bázi technologie Internetu s vazbou buď na Oracle nebo MS SQL. U koncových uživatelů Internet Explorer.
3.
Vysoká výkonnost a provozní spolehlivost.
4.
Maximální ochrana dat před neoprávněným přístupem, ale zároveň zachování možnosti prohlížet dokumenty podřízených útvarů.
5.
Uživatelská nenáročnost a srozumitelnost.
6.
Účinné a rychlé filtrační nástroje.
7.
Vysoká odolnost vůči chybám (síťovým, uživatelským,…).
8.
Možnost integrace a využití dokumentů tvořených prostřednictvím Microsoft Office včetně nástrojů pro hromadnou korespondenci.
9.
Snadná instalace a reinstalace nových verzí.